Akupunktur Billede

Akupunktur

Akupunktur er en del af klassisk kinesisk medicin, som er mere end tusind år gammel. Lægevidenskaben fra østen har eget diagnose og behandlings system, der på mange måde adskiller sig fra den vestlige.

Kosmetisk Akupunktur

Kosmetisk akupunktur er en behandling, der skaber en naturlig sund og levende hud – den hjælper med at stramme de små muskler i ansigtet op - mindsker rynker og furer m.m.

Akupunktur Billede

Socialt Akupunktur

Social akupunktur er for dig der har smerter - oplever træthed - mangler overskud - har det svært psykisk eller noget helt andet, men ikke har råd til behandling. Det kan være at du er pensionist, studerende, sygemeldt el.lign.

Massage

Vi tilbyder fysiurgisk- og wellness massage. Massager virker afslappende og udspændende på muskulaturen og den egner sig derfor godt til behandling af smerter, spændinger, hævelser og skader i muskler.

Japansk Lifting

Japansk lifting er en skøn holistisk ansigts skønhedsbehandling, der bygger på gamle japanske og kinesiske traditioner. Her arbejders der uden brug er nåle men med akupressur – ansigtszoneterapi – bindevævsmassage.

Lys behandling

Ved denne behandling stimulerer vi og tilfører energi til hudens celler og styrker lymfe- og blodcirkulationen – modvirker akne – er anti inflammatorisk – der er ingen heling tid efter behandlingen, og der er synlige resultater efter få behandlinger

Øre akupunktur

Øreakupunktur er en behandlings metode der har været kendt i Kina i mere end 2500 år. Øret ses som et komplet spejl af kroppen, hvis der er ubalance i et organ eller en kropsdel, vil det tilsvarende punkt i øret være ømt.

Cupping

Cupping -terapi også kaldet cupping behandling - sugekop behandling, sugekop massage bindevævsmassage - ja kært barn har mange navne, men fælles fra dem alle er, at det er en ældgammel behandlings form som stammer fra Kina.

Klinik Lange Logo